Van Otobüs Firmaları

Duvara bir inek besili, yemyeşil çayırlar Van Otobüs Firmaları renkli resim asılı izlerini. Görüntü Tabii takvimden kaldırıldı. Bir neşeli müzik radyo oynamak. Çamaşır makinesi Ayrıca yeşil kapak başlık, televizyon otoburdur. Bir çamaşır makinesi eskiciden aldı. Ne kadar Uğraştılarsa de Çalıştıramamışlar olduğunu. Makine stand küçük uzay ile ilgili. Bu işe yaramazsa, sadece çamaşır odasında olduğunu asla göz kapağı, ama ne zaman ikinci televizyon Kıyamıyorlarmış. (Yani burada, para ki yakın olabilir zor görmemiş ve vardı hiç onarım) Kıyamıyorlar kurtulmak için bir daha gözden geçirme. Bir dolap, çamaşır makinesi ve buzdolabı döner. Değerli süs TV olduğunu Ne zaman onlar Başköşelerinde edildi.) Baba, yaz öğrenci tespit el arabası taşıma işçi olarak çalışan kışın yok. Konuştuğumuz Kız Meslek Lisesi kızımız ikinci sınıf, Suna, evin ilkokul beri gibi Ben her zaman takdir ve onun ailesine şifa Van Otobüs Firmaları getirdi. B dikkatli kızı Okutmasın ne! Zaten, ön büro yönetimi ve eğer okursanız Eğitim Bakanı en büyük kızı. Onun oğlu demek okuduktan sonra yenmeyi başardı ve o zaman bir tavuk çiftliğinde başladı. Bu çocuk para Đşte göndermişti. Van Otobüs Firmaları Doyuyormuş, sen-cekti. Allah’ın geçen yıl, burs yönlendiren en sonunda bağlıdır. Beşinci sınıf okumak için anne kadar öyle. Bilgi eğitim önemi ve kızı ille okumak istedim. Suna sonra Öğretmen yapmak istiyor. Matematik çok güçlü, Van Otobüs Firmaları büyük olasılıkla matematik öğretmeni olmaya çalışıyorum için. “Hocam, çok zor. Defter, kitap buz sikkeleri üzerinde değildir. Burs ben geçen yıl sonuna doğru daha kolay. Allah razı olsun, burs kardeşim döndü. Saima Gazetesi Tere-benim annem,Van Otobüs Firmaları böylece Azerbaycan Türk gelir. Yazı okuyun. Babam Kürt olduğunu. Hem kız okuyun Onlar karşı değildir. Van Otobüs Firmaları Ama Okuttuğu bize daha fazla anne komşum geliyorlar. “Ne Okutuyorsun bu” Ne kızları, olur da ‘, derler. Neredeyse hiçbir istihdam olanakları Kars’ta. Đş alan çok az. Nerede, iş adamı olarak seyir için çalışma bulmak ama burada yaşamak başka şehre gitmek? Hala Okursam, Ben bir memur, öğretmen gibi hayatımın değişeceğini düşünüyorum. Ailelerin tanıtıldı Eğer Kızları evlilikten. Yoksulluk sonra evlenmek ve çocuk milyonlarca genç yaşta götürür uğrar. Hatta daha sonra birden fazla çocuk, oğlum en iyi yolu ve yol Yetiştirebileyim Evlensem değilim. Kızların çoğu benim gibi değil. Biz lise İlköğretim okulundan mezun olmuş, ancak 26 kişi kız gitmek Ben mümkün. İsteyen değil üniversiteye gitmek, ama bize bakın. Değişim genç hayret dünyanın Ben. Ne bir nimet, biz burada sinema olduğunu. Kitap ayrıca Okuyamayız çok. Bizim evler ders İş, nerede kitap okumak için yer.Van Otobüs Firmaları Biz Oda elektrik. Dedem dışında uyur. Ben bir ders istiyorum, biz, ancak, olsa da. Bir kütüphanedir ama kitapları gözyaşı sayfaları parçaladı. Ne zaman kitap yararlanan bir araştırma gerekir. Ben öğretmen Eğer ben elinde malzeme atmaya. En azından, ben kitap çalışacağım. Belki okul Kütüphane kurmak bir kişisel Gayretlerimle değilim. “

Leave a Reply

